tisdag 17 september 2013

DAGENS - VÅGA VÄGRA SVART

Med regntunga moln och tidvis ihållande regn, som forsat längs Stockholms gator idag, hade det enda vettiga varit en outfit med gummistövlar, mörka (svarta) jeans och tillika överdel och praktisk jacka som skydd för vindarna. Men icke. Idag gick jag all in på att våga vägra svart. Det kommer ju de flesta av oss klä oss i de närmsta månaderna så jag tänkte att en dag till i ljusa kläder måste det få bli. 

Så sommarens vita Please jeans åkte på med off-white top och beige cardigan och på fötterna så småningom mina ursköna LdiR "mockasiner". Inte praktiskt. Inte säsongsenligt. Men så härligt! :-)
På tal om LdiR. Har ni sett dessa nya underbara boots från samma märke? Hur snygga är de inte? Helt klart ett par höstfavoriter! 

Nu en kopp thé och ställa i ordning min egen och lillans packning inför morgondagen som börjar lite extra tidigt. Sen natti natti! 


2 kommentarer:

  1. Snyggt! jätte fina bilder och mysig blogg.
    har jag inte helt fel så körde jag några pass hos dig för länge sen på WC i Jakobsberg

    Catherine

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad kul att du hittat hit :-). Och ja, det kan mycket väl stämma då jag instruerade där för många år sen. Hoppas du tittar in igen! Må så gott!!

      Radera